Najpierw należy sobie uświadomić jak istotną rolę pełni internet w życiu każdego człowieka. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują ogromne środki w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CLw8thBFOTHmCS4ke0idbJvu-QNGx0R8_NEn87G41QY . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% osób klika tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie działania, mające na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google muszą być ciągle obserwowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?

Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!

Tagi: Biznes 2022

Brak komentarzy

Zostaw komentarz